Zgłoś swój udział
w Ślubnych i Okolicznościowych Inspiracjach
do 21 lutego 2025r.
Zapraszamy do współpracy firmy, które oferują usługi, produkty wpisujące się w tematykę ślubną oraz eventową (okolicznościową). Zachęcamy do prezentacji i działań promocyjnych podczas Ślubnych i Okolicznościowych Inspiracji w Galerii Krotoszyńskiej.
Impreza odbędzie się 15 marca 2025 w Galerii Krotoszyńskiej.
Skorzystaj z Formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.galeriakrotoszynska.pl i zarejestruj się do 21 lutego 2025.
Kontakt: Biuro Dyrekcji Galerii Krotoszyńskiej, e-mail: biuro@galeria-krotoszynska.pl
Wypełnij formularz
zgłoszeniowy wystawcy
Regulamin targów „Ślubne i Okolicznościowe Inspiracje”
15 marca 2025, Galeria Krotoszyńska
Regulaminu targów ślubnych i okolicznościowych
15 marca 2025, Galeria Krotoszyńska
- WARUNKI UDZIAŁU.
- Wystawca nabywa prawo do udziału w targach po złożeniu oferty uczestnictwa w Targach i spełnieniu wymagań określonych niniejszym regulaminem.
- Na zgłoszenia czekamy do 21 lutego 2025 roku.
Zgłoszenie udziału zobowiązuje Wystawcę do zapłaty opłaty rejestracyjnej w wysokości 250 zł netto + 23% Vat ( 123 zł brutto) (na podstawie faktury wystawionej na dane podane w zgłoszeniu), w terminie do 3 dni od daty jego zgłoszenia. Brak wpłaty w tym terminie traktowany będzie jako rezygnacja z udziału w Targach.
Zgłoszenie obejmuje jedno stanowisko wystawowe to znaczy 1,5 mb (stół 1,0m. + 1 krzesło),
- Za każdy następny metr bieżący obowiązuje opłata 100 zł. netto + 23% Vat ( 123 zł. brutto), dodatkowe zajmowanie miejsc i ewentualne opłaty możliwe tylko po uzyskaniu zgody Organizatora.
- Zgłoszenie udziału następuje w chwili wypełnienia Formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.galeriakrotoszynska.pl
- WARUNKI PŁATNOŚCI.
- Płatności wynikające ze zgłoszenia udziału należy dokonywać w terminach przewidzianych niniejszym regulaminem na konto Organizatora.
III. POWIERZCHNIA WYSTAWIENNICZA.
- Po uiszczeniu opłaty rejestracyjnej Wystawca otrzymuje bezpłatnie jedno stanowisko wystawowe to jest: stół 1,0m. 1 krzesło.
- Powierzchnie wystawowe będą usytuowane w korytarzach głównych Galerii Krotoszyńskiej.
- Możliwość wystawienia się oraz lokalizację stanowiska określa Organizator na podstawie kolejności napływu zgłoszeń, wymiarów stoisk i warunków technicznych aranżacji obiektów targowych.
- Organizator nie zapewnia oddzielenia stoisk wystawowych poprzez parawany, kotary, ścianki działowe itp. Wystawca ma możliwość oddzielenia swojego stanowiska od sąsiednich na własną rękę o ile nie będzie to przeszkadzało, zasłaniało innych Wystawców (po wcześniejszym otrzymaniu zgody od Organizatora).
- PRZEPISY ORGANIZACYJNE.
- Wystawca ma obowiązek rozłożenia swego stanowiska w dniu 15 marca 2025 w godzinach 6:00 do 09:00. W uzasadnionych przypadkach możliwe jest rozłożenie stanowiska w dniu 14 marca 2025 w godzinach od 20:00 do 21:00 po uzyskaniu zgody Organizatora.
- Wystawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących na terenie obiektu przepisów bhp i przeciwpożarowych w czasie przygotowania ekspozycji, trwania targów i po ich zakończeniu, w tym zobowiązuje się do przygotowania ekspozycji w taki sposób, aby nie zagrażała życiu i zdrowiu zwiedzających oraz innych osób znajdujących się na terenie targów, bądź w ich pobliżu.
- Wystawca zobowiązany jest do zachowania stanowiska i jego otoczenia w stanie nienaruszonym. Wszelkie uszkodzenia spowodowane przez Wystawcę będą usunięte na jego koszt.
- Wystawca ma prawo do eksponowania i reklamowania swoich wyrobów i usług tylko na swoim stoisku. Działania promocyjne na stoisku nie mogą utrudniać lub uniemożliwiać działalności innych wystawców oraz bezpiecznego poruszania się publiczności ani zakłócać ich spokoju.
- Na terenie Galerii Krotoszyńskiej oraz parkingów i w bezpośrednim otoczeniu w trakcie Targów zabrania się prowadzenia akcji promocyjnych, akwizycji i innych działań reklamowych bez zgody Organizatora.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za eksponaty Wystawcy .
- REZYGNACJA Z UDZIAŁU W TARGACH .
- Wystawca jest zobowiązany do poinformowania Organizatora o rezygnacji z udziału w Targach w formie pisemnej, telefonicznie lub mailowo.
- W przypadku rezygnacji z udziału w Targach w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem Targów Wystawca jest zobligowany dokonać pełnej wpłaty wynikającej ze złożonego przez niego zgłoszenia.
- Dokonane wpłaty za udział w Targach nie ulegają zwrotowi.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
- Zgłoszenie udziału należy przesłać w oryginale korzystając z Formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.galeriakrotoszynska.pl
- Liczba miejsc wystawowych jest ograniczona. Organizator ma prawo odmówić uczestnictwa w Targach niektórym podmiotom bez podawania uzasadnienia.
- Nie zastosowanie się uczestnika do postanowień regulaminu, bądź ich naruszenie, uprawnia Organizatora do złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umowy ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu uiszczonych należności. Wystawca ponosi wszelkie koszty wynikłe z nieprzestrzegania przez niego postanowień regulaminu dla uczestników Targów.
- Wszelkie reklamacje wystawcy winny być zgłoszone pod adresem Organizatora pisemnie, w ciągu 7 dni od daty zakończenia Targów. Po tym terminie roszczenia Wystawcy wygasają i nie będą uwzględniane.
Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych klientów KSH INVEST SP. Z O.O.
KLAUZULA INFORMACYJNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW
KSH INVEST SP. Z O.O.
Szanowni Państwo,
Od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu, zwane w skrócie „RODO”, „GDPR”.
Ochrona danych jest jednym z najważniejszych zagadnień w naszej firmie, dlatego prosimy o zapoznanie się z dalszą treścią klauzuli informacyjnej.
Niniejsza klauzula informacyjna dotyczy każdego klienta KSH INVEST sp. z o.o. to jest: konsumentów, przedsiębiorców oraz Państwa pracowników i współpracowników, których dane zostały lub zostaną nam przekazane.
PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH
Gdy zwracają się Państwo do nas o:
- przygotowanie oferty
- zgłaszacie nam zamówienie
- zlecacie przygotowanie dokumentów do zawarcia współpracy, np. umowy najmu
- osoby upoważnione wykonują czynności w celu realizowania umowy
to przekazujecie nam swoje dane (w przypadku konsumentów), a w przypadku przedsiębiorców także dane swoich pracowników i osób współpracujących.
KTO I W JAKI SPOSÓB POWINIEN BYĆ UPOWAŻNIONY?
Każda osoba, która zwraca się do nas w imieniu klienta powinna posiadać upoważnienie do przetwarzania danych zapewnione przez Klienta, w imieniu którego się kontaktuje z KSH INVEST
sp. z o.o., a tym samym przesyła nam swoje dane osobowe.
DOBROWOLNOŚĆ PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Informujemy, iż przetwarzanie danych ma charakter dobrowolny, jednak nie wyrażanie zgody na przetwarzanie danych osobowych będzie uniemożliwiać:
- kontakt z Państwem i przedstawieniu przez nas oferty
- realizację zamówienia
- przygotowanie dokumentów do zawarcia współpracy, np. umowy najmu
- obsługi zawartej współpracy
KTO PRZETWARZANA DANE OSOBOWE?
Administratorem udostępnionych danych osobowych (czyli podmiotem przetwarzającym dane) jest KSH INVEST sp. z o.o., 63-100 Śrem, ul. Rolna 7a. Rejestr przedsiębiorców KRS:0000382302,
NIP: 7851790460, REGON: 301709642
KTO ODPOWIADA ZA OCHRONĘ DANYCH OSOBOWYCH?
Osobą odpowiedzialną za sprawowanie kontroli nad ochroną danych osobowych w KSH INVEST
sp. z o.o. jest Inspektor Ochrony Danych oraz jego Zastępca. Kontakt z Inspektorem ochrony danych oraz jego Zastępcą możliwy jest w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00- 15.00, pod nr telefonu 883677111 lub pisemnie na e-mail: l.szafranski@proxicom.pl lub za pomocą adresu korespondencyjnego: KSH INVEST sp. z o.o., 63-100 Śrem, ul. Rolna 7a lub email: biuro@ksh.pl.
W JAKIM CELU KSH INVEST SP. Z O.O. PRZETWARZA DANE OSOBOWE?
- W celu podjęcia działań zmierzających do przedstawienia oferty współpracy:
Aby nasi pracownicy mogli przedstawić ofertę, przeprowadzić kontakt w charakterze telefonicznego, mailowego wywiadu na temat informacji o obszarze zainteresowania naszymi usługami, doboru właściwych rozwiązań oraz przekazania danych, np. imienia i nazwiska, osób do kontaktu, adresu e-mail, telefonu kontaktowego oraz innych danych niezbędnych do sporządzenia dokumentów (oferty, umowy najmu oraz pozostałych dokumentów).
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1b) Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych- podjęcie działań prawnie uzasadnionych przed zawarciem umowy
- W celu odpowiedzi na Państwa pytania, sugestie, uwagi w zakresie przedstawionej oferty.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1b) Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych- przeprowadzenie procesu zawarcia umowy współpracy
- W celu marketingu bezpośredniego:
Będziemy mogli skontaktować się z Państwem celem przedstawienia i wysłania treści handlowych.
Podstawa prawna art. 6 ust. 1f) Rozporządzenie o Danych Osobowych
- W celu podjęcia działań zmierzających do zawarcia oraz realizacji umowy współpracy zawartej między Państwem, a KSH INVEST sp. z o.o.
aby nasi pracownicy mogli sporządzić dokumentację do zawarcia umowy, podjąć realizację zamówienia.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1b) Rozporządzenia Ochrony Danych Osobowych- podjęcie działań prawnie uzasadnionych przed zawarciem umowy
- W celu prowadzenia obsługi w trakcie realizacji umowy współpracy pomiędzy Państwem, a KSH INVEST sp. z o.o.:
abyśmy mogli Państwu świadczyć szereg usług w trakcie trwania współpracy, np. w zakresie organizacji transportu, doradztwa technicznego, organizacyjnego, montażu, demontażu, przeglądów, reklamacji, wystawienia dokumentów księgowych itp.
- W celu weryfikacji tożsamości osoby wyznaczonej przez Najemcę, upoważnionej do odbioru, zdania, przekazania podmiotu najmu:
po zawarciu umowy najmu KSH INVEST sp. z o.o. umawia się na odbiór przedmiotu najmu, np. kontenerów, ogrodzenia przenośnego, płyt drogowych itp. w określonym terminie i miejscu, przy czym przed dokonaniem odbioru wymagane jest pisemne podanie danych osoby odbierającej przedmiot najmu z Państwa upoważnienia.
Przekazanie powyższych danych jest niezbędne dla sprawdzenia, czy osoba odbierająca lub zdająca zamówione przedmioty najmu (np. kontener) jest osobą działającą w imieniu Najemcy.
- W celu dokonywania rozliczeń, w tym wystawiania i przechowywania faktur oraz pozostałych dokumentów księgowych:
Podczas zawarcia umowy najmu jako Wynajmujący świadczymy usługi, na które wystawiamy faktury, kompensaty oraz inne dokumenty księgowe.
Podstawa prawna art. 6 ust. 1b) Rozporządzenia Ochrony Danych Osobowych- podejmowanie uzasadnionych działań w trakcie realizacji umowy
- W celu archiwizacji z uwagi na prawny obowiązek przechowywania poszczególnych danych oraz uwagi na ewentualną przyszłą współpracę, aby dostosować warunki współpracy do Państwa preferencji:
- Gdyby z jakichkolwiek przyczyn nie doszło do zawarcia umowy na podstawie przedstawionej oferty, dzięki jej zarchiwizowaniu w przyszłości będziemy w stanie zaproponować możliwe najbardziej korzystne warunki współpracy na podstawie zebranej dokumentacji.
- Pomimo ewentualnego wypowiedzenia przez Państwa umowy najmu w przyszłości obowiązują nas przepisy o archiwizacji niektórych danych, np. 6 lat obrotowych. Natomiast wszystkie dane, których podstawa przetwarzania i przechowywania wygaśnie, będą przez KSH INVEST sp. z o.o. usuwane.
- Okres przechowywania Państwa danych osobowych zebranych przez KSH INVEST sp. z o.o. zależny jest od celu wykorzystania danych, tj.:
- Okresu obowiązywania umowy o współpracę (np. umowy najmu);
- Czasu potrzebnego do wyjaśnienia wniesionej reklamacji;
- Do czasu zakończenia dochodzenia roszczeń/ rozliczenia stron;
- Na okres wymagany przepisami prawa, np. ustawy o rachunkowości, kodeksu pracy itp.
Podstawa prawna: art. 13 ust. 2a) Rozporządzenia Ochrony Danych Osobowych prawnie uzasadniony interes- znajomość preferencji handlowych klienta obowiązek przechowywania wg przepisów prawa- ustawa o rachunkowości, kodeks cywilny
- W celu wsparcia obsługi świadczonych usług:
kontaktu pomiędzy Najemcą, a Wynajmującym w zakresie obsługi i wsparcia w okresie użytkowania przedmiotów najmu.
Podstawa prawna art. 6 ust. 1b) Rozporządzenia Ochrony Danych Osobowych- podejmowanie uzasadnionych działań w trakcie realizacji umowy
Podstawa prawna art.6 ust. 1c) Rozporządzenia Ochrony Danych Osobowych- podejmowanie działań, mających na celu ochronę interesów Klienta;
- W celu weryfikacji wiarygodności płatniczej:
przedstawione przez Państwa dane osobowe wykorzystane będą przez okres niezbędny do dokonania takiej oceny. Dotyczy to także danych uzyskanych przez KSH INVEST sp. z o.o. z innych źródeł, a jeśli zawarta jest z nimi kolejna umowa- wystarczą dotychczas posiadane dane.
W przypadku, gdy po zakończeniu okresu, w którym przetwarzanie danych jest niezbędne, Najemca będzie wnioskował o prawo do bycia zapomnianym bądź wycofa zgodę na ich przetwarzanie- przy zawieraniu kolejnej współpracy wymagane będzie ponowne udostępnienie danych.
Podstawa prawna art. 6 ust. 1f) Rozporządzenia Ochrony Danych Osobowych prawnie uzasadniony interes- podejmowanie działań mających na celu weryfikację wiarygodności płatniczej klienta.
- Dochodzenia roszczeń:
obejmuje ewentualne kierowanie monitów, korespondencji o charakterze ponaglającym, kierowanie sprawy do organów sądowych i egzekucyjnych, jak również sprzedaż wierzytelności innemu podmiotowi.
Podstawa prawna art. 6 ust. 1f) Rozporządzenia Ochrony Danych Osobowych prawnie uzasadniony interes- podejmowanie działań mających na celu dochodzenie wierzytelności KSH INVEST sp. z o.o.
PARTNERZY, KTÓRYM KSH INVEST SP. Z O.O. POWIERZA PRZETWARZANE DANE
Partnerzy (podmioty przetwarzające dane na podstawie umowy powierzenia danych) współpracujący z KSH INVEST sp. z o.o. w zakresie usług technicznych (np. obsługa, rozwój systemów i urządzeń informatycznych, strony internetowej), księgowości, transportu/spedycji, operatorzy pocztowi, archiwizacji i utylizacji dokumentów, platformie obrotu wierzytelności, finansowe.
CZY UDOSTĘPNIONE DANE BĘDĄ PRZETWARZANE i PROFILOWANE W SPOSÓB ZAUTOMATYZOWANY?
Państwa dane nie będą profilowane, tzn. nie zostaną zebrane informacje o kliencie na podstawie jego zachowań w sieci oraz nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, a jedynie w sposób „ręczny”- poprzez świadome podejmowanie decyzji przez pracowników KSH INVEST sp. z o.o..
CZY UDOSTĘPNIAJĄCY DANE OSOBOWE MAJĄ PRAWO DO ICH KONTROLOWANIA?
Tak, Państwo, Wasi przedstawiciele i pracownicy mają prawo wglądu, korygowania, zmiany i całkowitego bądź częściowego usunięcia swoich danych osobowych za wyjątkiem sytuacji, gdy realizowana jest umowa z KSH INVEST sp. z o.o., a dane osobowe dotyczą jej bezpośrednio lub muszą być przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, np. obowiązkiem archiwizacji wedle obowiązujących przepisów prawa lub gdy istnieje prawnie uzasadniony interes KSH INVEST sp. z o.o., np. dochodzenie wierzytelności.
Przysługuje Państwu również:
- Prawo do przenoszenia danych w celu zawarcia oraz realizacji umowy o współpracę oraz przyjmowania i rozpatrywania reklamacji;
- Prawo do wniesienia sprzeciwu w przypadku zastosowania przez KSH INVEST
z o.o. marketingu bezpośredniego wobec osoby, której dane dotyczą (wysłania treści handlowych); - Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w sytuacji gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące przepisy o ochronie danych osobowych.
KIEDY I JAK MOGĘ USUNĄĆ SWOJE DANE Z BAZY DANYCH KSH INVEST SP. Z O.O.?
Aby usunąć swoje dane osobowe w KSH INVEST sp. z o.o. upewnij się, czy spełniasz poniższe warunki:
- Masz rozwiązaną/ zakończoną umowę z KSH INVEST sp. z o. o;
- Zdałeś wszystkie przedmioty najmu wraz z wynajmowanym wyposażeniem;
- Nie prowadzisz rozmów na temat nowej oferty lub w innym charakterze współpracy;
- Masz zerowe saldo przez ostatnie pełne 5 lat fiskalnych w KSH INVEST sp. z o.o.;
- Strony nie prowadzą wobec siebie żadnych postępowań;
Jeżeli rozwiązałeś/ zakończyłeś umowę i spełniasz powyższe warunki, napisz do nas pod adres l.szafranski@proxicom.pl lub korespondencyjnie na dane KSH INVEST sp. z o.o., 63-100 Śrem, ul. Rolna 7a lub mailowo biuro@ksh.pl a usuniemy Twoje dane.